carmeninthewild.reismee.nl

Auckland

Ruim 3 maanden in Auckland zitten erop!

Ik zal eerlijk zijn, ze waren niet altijd even makkelijk. Mentaal is het best een uitdaging geweest om in een stad te wonen met weinig mogelijkheden om even te ā€˜ontsnappenā€™. Een enorm contrast met mijn reisavonturen tot nu toe, maar wel erg leerzaam.

Gelukkig hebben we er wel wat van kunnen maken. Ik had, ondanks de reistijd en gebrek aan uren, een leuke en dankbare baan bij ā€˜Ons Dorpā€™, een Nederlands verzorgings- en verpleeghuis waar ik veel voldoening heb kunnen halen uit het contact met de bewoners. Het was wel schrikbarend en regelmatig frustrerend om te merken hoe ver de gezondheidszorg hier in Nieuw Zeeland achter loopt op dat van Nederlandā€¦

Ook ben ik zo goed als wekelijks naar de super gezellige dansles van Jai gegaan, waar wekelijks een groep leuke mensen samen komt voor een groot feestje tijdens de les. Ik heb me niet vaak zo welkom gevoeld in een groep!

Ook hebben we, waar we konden, uitstapjes gemaakt. Long Bay Beach, Rangitoto Islandā€¦ en natuurlijk het concert van P!nk waar ik een jaar geleden al kaartjes voor had gekocht!

Gisteren had ik mijn laatste werkdag en nu zit ik last minute even heerlijk op mezelf in Piha, om alles te laten bezinken en even terug bij mezelf te komen omringd door prachtige natuur. Komende woensdag beginnen Josh, Jack en ik aan onze roadtrip richting het Zuidereiland, waar ons nieuw-Zeeland avontuur zich voor de rest van het jaar af zal spelenā€¦


Reacties

Reacties

Zussie!

En weer een mooi leerzaam avontuur in het boek van je leven!! Op naar heel veel mooie nieuwe avonturen ahead!! Geniet ervan samen!! šŸ˜˜

Cuneravdven@gmail.com

Goedemorgen lieve Carmen,
Allereerst geweldig veel dank voor je trouwe reis /avonturen verhalen. Het kan bijna niet anders dan dat je af en toe het leven als zwaar ervaart. Je glimlach blijft ondanks alles en dat doet goed. Geniet van hetgeen jullie nog samen mogen ervaren en beleven van de prachtige natuur en mooie ontmoetingen. Wij blijven het hier maar kletsnat houden!
Lieve groet,
Cunera

May Versteynen

Wat een mooi avontuur, Carmen! Geniet ervan!

Mario

Hi Carmen, de fotoā€™s spreken boekdelen bij jouw verhaal. We blijven je volgen. Op naar Zuidereiland. Ben benieuwd hoe je het daar zult hebben. Veel succes! Groetjes ā€œoomā€ Mario

Desiree

Weer een mooie Blog veel plezier verder !!!

C. Buijsman.

Geweldig dat je ons laat meegenieten van jouw ervaringen ! Dank daarvoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!