carmeninthewild.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! (M.u.v. The Rhino Orphanage de eerste 3 maanden, die locatie is i.v.m. veiligheid voor ons en de neushoorns geheim). Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Carmen

Reacties

Reacties

karin van alphen

Ik heb met veel plezier na je filmpje gekeken.
Wat een avontuur!
Geniet ervan

Cunera.vdven@gmail.com

Lieve Cameron, wat een avontuur ga je tegemoet. Pas op jezelf, en maak het goed. Mooie foto's. Ik denk aan je. Liefs Cunera

Carmen Slot

Bedankt Karin en bedankt zuster Cunera, het is nu dan echt zo ver! Veel liefs

Francis

Dag Carmen misschien zit je in de lucht, ik zwaai naar je .ik wens je 'n hele Mooie tijd en bijzonder .maak het goed!.. ?
lieve groet Francis..

Carmen Slot

Dag zuster Francis, ondertussen ben ik veilig geland op Johannesburg en ben ik aan het wachten op het vervoer richting de Orphanage. Dank u wel!

karin Uijt de Willigen

fijn, dat de reis goed is gegaan. Ik wens je een hele mooie tijd tijd toe.

Desiree Duine

Carmen,
Heel veel plezier met je missie en je mooie werk !
groetjes,
Desiree

Zr. Corneline Buijsman.

Dag carmen,
Ik bewonder je moed. Wens je het alllerbeste.
Lieve groet . Ik denk aan je!!!
Zr. Cornelne.

Francis

Dag Carmen,in je foto het hele verhaal de kleine neushoorn ,jullie samen vertrouwd aan elkaar.
Veel plezier in je werk
Groetjes Francis

Francis

Dag Carmen,bedankt voor je berichtjes ,leuk om de neushoorn te volgen .we hebben hier 'n zonnig weekeind en zondag 'n carnavalsoptocht voor de liefhebbers. Ik wens je 'n goed weekend, lieve groet alle goeds.Francis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!