carmeninthewild.reismee.nl

Nederland en Zweden

Daar zitten we dan.. nog een half uurtje tot ik ga boarden voor mijn lange terugreis naar Nieuw-Zeeland.

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! In Nederland heb ik een hoop mensen mogen zien en ik mocht weer aan het werk als fysiotherapeut op de revalidatie bij Tante Louise, erg leuk. Tijd tekort natuurlijk, maar fijn om een hoop mensen weer in het echt gesproken te hebben!

De afgelopen week was ik op bezoek bij Rob, Sophie, Nora en de dieren in Zweden, waar zij afgelopen jaar naartoe verhuisd zijn. Wat een rust daar! Je wordt gedwongen om meer mee te gaan in het ritme van de natuur en dat voelt erg fijn. We zijn ook met de paardjes op pad geweest over het ijs en door de sneeuw, erg bijzonder.

Ondertussen heb ik van iedereen afscheid genomen en sta ik dus op het punt het vliegtuig in te stappen. Zodirect eerst van Oslo naar Frankfurt en dan via Hong Kong naar Auckland.

Daar zal ik eerst een weekje bij Ger en Jono op hun farm aan de slag gaan via workaway, voordat ik weer samen met Josh en zijn vriend Jack op pad ga.

Op naar nog meer avonturen, wat een rijkdom!




Reacties

Reacties

Mario

Aahhh was je in Nederland? Veel plezier weer in Nieuw-Zeeland!

Carmen Slot

Ja een paar weken met de feestdagen! Dank je wel Mario

Francis

Dag Carmen ?
Wat een belevenissen maak jij mee ,ik hoop van harte dat het je goed gaat,,met plezier in je werk en vooral met de mensen die je mag ontmoeten. Dag Carmen ik wens je alle goeds ,lieve groet ,Francis

MATHEA

hallo carmen dank weer voor je mooie fotos en alje belevenissen denk veel aan je met mijn twee medezusters gaat het niet zo goed het geheugen gaat achteruitmaar we hlijven voor elkaar zorgen voor jou veel lieve groeten MATHEA>

Ine

Was heel fijn dat je er was zussie ❤️

Cuneravdven@gmail.com

Och Carmen, je was weer even in je geboorteland en hebt weer avonturen aan je leven mogen toevoegen. Succes en vreugde op je volgende avonturen.
Lieve groet,
Cunera

Werner

Leuk om op een afstand(je) je belevenissen mee te krijgen.
Veel plezier in NZ waar vast en zeker weer nieuwe herinneringen gemaakt worden.

Groetjes Werner

Jo

Prachtige foto’s weer en leuke verhalen! Lekker verder gaan met genieten in NZ!
Kijk uit naar de rest van jouw avonturen!
Liefs Jorien

Roel

Mooie pictures weer. En een mooi avontuur weer tegemoed gaand. Fijn voor de familie dat je weer even in Nederland was. Heel veel plezier en werk ze met zin.
Groetjes
Roel

Desiree

Wat heerlijk even in Zweden, wij zijn er onlangs nog geweest genieten !!!!
Geniet weer van je nieuwe avonturen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!