carmeninthewild.reismee.nl

Roadtrip West Australië

jeetje, wat vliegt de tijd toch snel om.. ik ben ondertussen al bijna een jaar in Australië!

De afgelopen weken waren fantastisch. Ik heb altijd al een roadtrip in een campervan willen doen, zonder een exacte planning van hoe lang je waar gaat verblijven zodat je onderweg de reis aan kan passen naar hoe je je voelt.

We hebben zo’n enorm mooie reis kunnen maken! Wederom enorm veel mooie natuur gezien, wilde dieren… Lol gemaakt, serieuzere gesprekken gehad. Het was wel vermoeiend, het vele onderweg zijn en dus ook vele zitten, en de vliegen die continue in je ogen willen vliegen waren af en toe erg frustrerend, maar het was het meer dan waard.

Nu zijn we nog even samen na aan het genieten in Melbourne, waar ik straks ook mijn vriendin Emma nog op ga zoeken om afscheid te nemen. En morgen is het dan tijd om afscheid te nemen van zowel Josh als Australië en een nieuw avontuur te starten in Nieuw Zeeland!

hier weer een aftermovie. Ik heb geprobeerd hem zo kort mogelijk te houden maar er is zo veel moois om te delen!

MATHEA

lieve carmen dank weer voor je verslag van al het mooie dat je op je reis tegen komt leef met je mee
met heel veel groeten mathea.

Astrid

Om Jaloers op te worden. Meid wat prachtig en je straalt helemaal. Ik krijg daar positieve energie.
Bedankt voor de prachtige momenten die ik van je mag ontvangen. Echt heel gaaf.

May Versteynen

Hoi Carmen, wat een leuke film. Om je tanden van af te likken!
Zo mooi, zo puur!
groetjes
May

Jo

Super mooie aftermovie weer!!
Veel plezier in nieuw Zeeland
Liefs Jorien

Cuneravdven@gmail.com

Wat een avonturen beleefde je weer. Nu voorbereiden voor je volgende trip. Geniet zoveel als je kunt want gelukkige mensen laten anderen delen van hun rijkdom op welk gebied dan ook.
Het ga je goed,
Cunera

Roel

Heej Carmen, wat een geweldig avontuur maak je toch daar mee.
Fijn dat het zo genieten is. Leuk om op de hoogte te worden gehouden van dit moois. Weer een mooie aftermovie. Blijf vooral genieten!!

C. Buijsman

Beste Carmen,
Als wij al kunnen genieten van jouw prachtige fotoserie, hoe moet het dan wel met jou zijn om al dat mooie in het echt te kunnen zien!! Geweldig dat je ons laat meegenieten . Dank daarvoor!!
Lieve groet,
Corneline

Werner

Sommige dromen zijn dan toch geen bedrog. Inspirerend om je foto's te zien en over je avonturen te lezen.