carmeninthewild.reismee.nl

Arrowtown en de Milford Track

Hoi allemaal!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen… na de fantastische roadtrip in West Australië, heb ik Australië verlaten om Nieuw Zeeland te gaan verkennen.

De eerste twee weken verbleef ik via Workaway bij Struan en Anne-Marie in het prachtige Arrowtown, een historisch plaatsje in de buurt van Queenstown. Hier heb ik vooral in de tuin geholpen en in mijn vrije tijd kon ik heerlijk de omringende bergen in om me voor te bereiden op de Milford Track.

De voorbereiding ging echter niet helemaal volgens plan. 9 dagen voor de start van de trail ben ik tijdens een wandeling flink door mijn enkel gegaan. Maar zoals jullie me ondertussen kennen houd ik wel van een uitdaging, dus was het tijd om mijn eigen revalidatie skills uit te testen!

De afgelopen week heb ik dan gelukkig succesvol de Milford track kunnen lopen! Het was niet altijd makkelijk, maar wat ben ik blij dat ik mee kon doen. Wat een prachtige natuur, wat een mooie mensen..


Hier weer een aftermovie.. op de volgende zullen jullie even moeten wachten, want eerst staat er een maandje op bezoek in Nederland op de planning!


Reacties

Reacties

Werner

Bedankt voor het opnieuw delen van een prachtig avontuur. Het stimuleert me om nog harder te revalideren en het reizen te hervatten. Goede reis.

MATHEA

LIEVE CARMEN dank weervoor je mooie uitleg van al het moois wat je in de natuur tegenkomt
leef in de geest met je mee hier gaat alles goed en leven we naar de kerstmis toe heel veel lieve groeten van ons drieen maar vooral van mij MATHEA.

Cunera.vdven@gmail.com

Wat een doorzetter! Gelukkig heb je toch die prachtige tocht kunnen maken. Dank voor zoveel moois. Wat een natuur. Een mooie tijd gewenst in ons eigen land met kerst en de jaarwisseling. Lieve groet Cunera ?

Astrid

Wat ben je toch een kanjer.
Dank je wel voor het delen van al die mooie momenten.

Roel

Heej Carmen, wat een avontuur weer. Ja zo'n trail is best pittig denk ik, maar je bent een bikkel hé. Weer geweldige natuur. Misschien zien we elkaar weer eens in Nederland. Vele groetjes en have fun daar.

Jorien

Ziet er weer gaaf uit!!
Heel veel plezier in Nederland! Geniet van de feestdagen met de familie!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!