carmeninthewild.reismee.nl

Roadtrip

Wat een onvergetelijke 3 weken!

Net als vorig jaar, zijn mijn ouders voor 3 weken overgekomen om o.a. mijn verjaardag samen te vieren en het land waar ik verblijf te verkennen.
Dat betekende dit jaar dat we een roadtrip over zowel het Noorder- als het Zuidereiland hebben gedaan, van Auckland naar Christchurch.

In Auckland hebben mijn ouders eindelijk kennis kunnen maken met Josh en hebben ze ons appartement gezien. Tijdens de eerste dagen toen we naar Paihia gingen, ten Noorden van Auckland, mocht Josh ook mee met ons.

Ik heb weer een aftermovie gemaakt met alle belevenissen van de afgelopen weken. Wat is dit land toch ontzettend mooi!

Enkele hoogtepunten waren toch wel de Omanawa Falls, het lopen door het vulkanische landschap in Waimangu, de rit tussen Franz Josef en Wanaka, het voor mij opnieuw bezoeken van de Milford Sound en het mogen zien van de top van Mount Cook.

Tijdens de laatste week is ook Paula overgekomen vanuit Australië, mijn oud-collega van mijn baan in de Grampians vorig jaar. Enorm lief en wat hebben we het gezellig gehad met zijn allen!

Geniet van de aftermovie. Ik ben ondertussen weer terug herenigd met Josh en Jack in Auckland waar we tijdens de komende 8 weken plannen gaan maken over het vervolg van ons avontuur...


Reacties

Reacties

Cuneravdven@gmail.com

Lieve Carmen,
Wat geweldig dat je ouders er waren. Zij kunnen veel herinneringen maken voor later. Wat een rijkdom om zoveel te mogen genieten samen met je vriend(en).
Geniet van verdere avonturen.
Lieve groet,
Cunera

MATHEA

lieve carmen eerst van hartenog gefeliciteerd mei je verjaardag heb wel aan je gedacht maar de juiste dag witst ik niet meer maar daarom niet minder veel geluk mijn twee medezuters beginnen wel
wat te vergeten de jaren gaan tellen maar we blijven elkaar trouw lieve carmen tot zover deze groet dank weer voor je mooie verslag blijven met je meeleven lieve groeten MATHEA>

Jorien

Heerlijk weer die mooie verhalen en foto’s! Wat leuk dat jouw ouders Josh hebben ontmoet.
Liefs

Roel

Hoi Carmen, weer een geweldige aftermovie. Wat hebben jullie weer mooie plekken bezocht en fantastisch dat je vader en moeder er waren. Heb Arie j.l. dinsdagavond bij de roparun vergadering even gesproken. Hij vertelde dat ik zeker de mooie moest kijken. Bij deze dus. Tot de volgende. En blijf genieten daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!