carmeninthewild.reismee.nl

Klaar voor vertrek!

Na een nogal bewogen week, is het moment dan eindelijk daar… het vertrek naar Afrika!

I.v.m. De PCR test die ik deze week nog af moest nemen, was er dit jaar geen afscheidsfeestje. De afgelopen weken heb ik gelukkig wel veel van mijn vrienden en familie los nog gezien en in gedachte een knuffel gegeven.

Mijn vader, moeder, zus en neefje hebben me zojuist uitgezwaaid na nog een laatste lunch samen.. Gek om afscheid te nemen terwijl je nog niet weet wanneer je elkaar weer ziet.

Over 45 minuten vertrekt mijn vlucht vanuit Schiphol. Vanavond heb ik een overstap in Caïro, waarna ik door vlieg naar Johannesburg waar ik morgenochtend aan zal komen. Vanuit daar heb ik een shuttle service geboekt die me naar het stadje Mokopane zal brengen, waar ik vervolgens door iemand van de Orphanage op wordt gehaald om nog 1,5 u door te rijden naar de geheime locatie van de Orphanage. Morgenavond hoop ik daar dus aan te komen!

Tot sprekens allemaal,


Liefs,

Carmen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!