carmeninthewild.reismee.nl

Benji’s friends

Hoi allemaal!

Hier weer een update vanuit de orphanage.
Benji is ondertussen alweer een maand bij ons. De kleine geeft ons veel vreugde maar ook nog steeds veel zorgen. Kleine neushoorns komen normaal namelijk 1kg per dag aan in lichaamsgewicht, maar Benji is in totaal nog maar 1kg aangekomen. Ook heeft hij om nog onduidelijke redenen al twee weken diarree, we zijn dus flink aan het poetsen dag en nacht. De neurologische verschijnselen zijn nog steeds aanwezig, helaas zijn ze tot op heden vandaag nog steeds geen MRI in aan het plannen dus kunnen we niet gericht een behandeling geven.

Maar even genoeg verdrietig nieuws, want er is ook zeker goed nieuws! De laatste paar dagen krijgt de kleine namelijk steeds meer energie en hebben we hem voor het eerst mee het terrein op genomen om de wijdere wereld buiten zijn eigen verblijf te verkennen. Benji was meteen enorm nieuwsgierig naar alles om hem heen, heerlijk om hem zo enthousiast te zien! Hij was in het begin erg uitgeput van alle nieuwe indrukken. Per keer gaat het echter beter en krijgt hij ook steeds meer interesse in de overige dieren zoals je op de foto’s hieronder kunt zien.

Verder krijgt hij nu ook dagelijks peen modderbad van ons, wat enorm goed is voor zijn huid, zeker nu hij nog niet optimaal voedingsstoffen tot zich krijgt.

Mama

Fijn dat er ook positieve veranderingen bij hem zijn. Hopelijk stopt de diarree ook een keer

Werner

Blijft leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken! Hopelijk gaat 't uiteindelijke met die 'kleine' de goede kant op.

May Versteynen

Nog geen zicht op werk, Carmen?

Mario Egthuijsen

Opnieuw een interessant verhaal. Hoop dat Benji het nu steeds beter gaat krijgen

Marjon Bartels

Hopelijk komt het allemaal goed met de kleine man!
Fijn dat alles met jou goed gaat,

Desiree

Mooi positief nieuws te hopen dat het negatieve ook gaat verdwijnen..

Astrid Rosenboom

Ik snap dat jet jullie zorgen baadt. Het blijft hard werken voor jullie allemaal maar ook voor het beestje.
De foto's geven weer een pracht beeld. Ondanks de zorgen die er altijd zullen blijven, blijf genieten.

Carmen Slot

@May nee nog niet! Ik ben nog steeds op mijn eerste bestemming en ik wist dat ik daar niet betaald kan komen werken

C. Buijsman.

Dank voor je Mail. Ik hoop dat Benji door jouw goede zorgen 'weer helemaal opknapt.
Denk je ook voldoende aan jezelf???
Groetjes. C. Buijsman.

Francis

Dag Carmen, Leuk om je werk te volgen, ik wens je nog ‘n mooie tijd.
Lieve groet , Francis