carmeninthewild.reismee.nl

Bijna tijd voor afscheid..

Hallo allemaal!

Wat is de tijd gevlogen… Over 1,5 week is mijn tijd op de Orphanage voorbij en zal ik afscheid van iedereen moeten nemen hier voordat ik naar mijn volgende bestemming vlieg: Namibië.

Afgelopen weekend vertrok een van de meiden die hier ook voor langere tijd als vrijwilliger heeft gemerkt en dat deed me wel beseffen dat het nog wel eens een lastig afscheid kan gaan worden, zeker van de kleine Benji…

Maar hoe gaat het dan met de kleine? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hij lijkt voorzichtig aan wat vooruit te gaan. Vorige week is hij 4kg aangekomen en zojuist bij de meting zagen we dat er nog 2 kg bij is gekomen. Datis voor het eerst een toename in gewicht sinds zijn aankomst. Hij komt nog steeds wel zo’n 70kg tekort maar het is vooruitgang!

Ook wordt zijn ontlasting eindelijk iets dikker dus hopelijk begint hij wat meer voedingsstoffen op te nemen.

Zijn energie niveau is gedurende het grootste deel van de dag laag, maar de momenten van energie die er zijn worden langzaam uitbundiger en langer. Gisteren hebben we hem dan ook voor het eerst op een ‘bushwalk’ genomen net buiten de Orphanage! Dat was eerst wel even spannend voor hem, maar hij werd steeds nieuwsgieriger en ging zelfs even voorop lopen!

Ik ga nog een paar dagen zo veel mogelijk genieten van al het moois hier. De verhuizing zal ik niet meer meemaken, die is ondertussen uitgesteld naar juni dus helaas kan ik geen beelden van de nieuwe locatie laten zien…


Liefs vanuit het steeds kouder wordende Afrika!






Reacties

Reacties

Carola

De tijd vliegt
Fijn dat het met Benji iets beter gaat. Dat maakt het afscheid nemen net iets makkelijker.
En dan weer op weg naar een nieuw avontuur.

Roel

Jeetje wat is het daar mooi, en zo'n top foto's. Geweldig hoor. Jammer voor je dat je daar weer gaat.
Maar op naar het nieuwe avontuur
groetjes Roel

Marjon

Afscheid nemen is altijd moeilijk, zeker van zo’n cutie ?
Maar wie weet wat het nieuwe avontuur brengt, geniet met volle teugen!

Groetjes Marjon

Astrid Rosenboom

Hoi Carmen
Wat pracht om je zo te zien glunderen. Je bent zo een met Benji. Lijkt hij al gegroeid.
Inderdaad zal het niet makkelijk worden als je gaat vertrekken. Weet je al waar je nu naar toe gaat.
Heel veel sterkte bij het afscheid en ik lees graag het vervolg.
Veel groetjes

Jorien

Nog even genieten van hem.
Prachtige foto’s zeg!
Liefs Jorien

Werner

Gelukkig blijft Benji achter in goede handen. Maar het afscheid nemen zal vast nog lastig worden.

Geniet van de laatste 1,5 week. Voordat je het weet is ie voorbij ?.

Veel groetjes

Francis

Dag Carmen, ik zag vanavond n
repotage, van het leven in de dierentuin .mooi ,Maar ook zieke dieren die behandeld werden.en beren die weer naar het bos mochten .lieve Carmen ,ik denk aan je, Nu je afscheid moet nemen van Benji waar je zoveel zorg voorhad.Fluister maar in zijn oor ,Alle goeds. Ik geniet hier op mijn balkon van koolmeesjes .pa en ma zij vliegen in en uit om te voeren.,leuk om te zien . Dag Carmen ik wens je nog 'N mooie tijd. Succes met je verdere reis.lieve groet .Francis

May Versteynen

Hoi Carmen, wat is de tijd voorbij gevlogen. Wat een leuke , fijne, geweldige tijd heb je daar gehad! Het zal wel moeilijk zijn om afscheid te nemen van alles daar en in het bijzonder van Benji! Maar blijf genieten van alles wat op je pad komt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!