carmeninthewild.reismee.nl

Walvis Bay

Zo, mijn weekje in Walvis Bay zit er ook al weer bijna op. Morgenochtend wordt ik opgehaald en naar Swakopmund gebracht. Morgenavond hebben we dan een bijeenkomst vanuit mijn volgende project en maandag gaan we naar Base Camp. Vanaf dan zal ik dan ook 2 (en misschien 3) weken geen bereik hebben.

Walvis bay. Het is een klein stadje aan de kust van NamibiĆ«. Het is absoluut niet op toeristen ingesteld, de meeste toeristen komen hier voor 1 dagje om de flamingoā€™s in de lagune te zien en om dune 7 te beklimmen.

Na alle hectiek van de afgelopen 3 maanden was het wel even wennen aan het rustige ritme hier, maar het was wel goed voor me. Ik heb de tijd gehad om alles nog eens goed te verwerken terwijl ik hier van de vrijheid heb kunnen genieten om overal wandelend naartoe te kunnen gaan. Waar ik verblijf ben in letterlijk de enige toerist, o.a. Door Corona hebben ze erg weinig boekingen. Maar dat laten ze verder niet merken, de mensen hier zijn enorm aardig en stonden altijd voor me klaar. Ze vonden het tegelijkertijd ook erg leuk dat ik zo sociaal was, dat waren ze blijkbaar niet gewend.


hier nog wat fotoā€™s van de flamingos en de duinen. Tot over een paar weken na mijn komende project!


Reacties

Reacties

Werner

Viel SpaƟ in Swakopmund!

Cunera.vdven@gmail.com

Wat gaat de tijd snel! Lieve Carmen, maak het goed in je volgende project. Enne heel veel succes en geniet ook. Een een lieve groet Cunera

Manon

Time fliessss, heel veel plezier de komende weken Carmie :)

Jorien

Ziet er mooi uit zeg!! Succes met jouw project!!

Ellen

Wat is het mooi daar zeg!
Mooie belevenis en heerlijk dat je even tot rust kon komen voor dat je met het vlgd project gaat beginnen.

Astrid Rosenboom

Wat een avontuur ben jij aangegaan. Geweldig om te zien. Mooie foto's, maar ik denk dat deze maar de helft laten zien wat je nu ervaart. Heel veel plezier en geluk op je volgend project. Ik zie de verhalen en de foto's graag weer langs komen. Dank dat je dit wil delen.

C. Buijsman.

Kom maar even lekker tot jezelf na die mooie, maar zware tijd die je achter de rug hebt.
Ik wens je heel veel succes in de komende tijd.
Lieve groet, C. Buijsman

Desiree

Even relaxen met prachtige beelden , succes met je volgende project...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!