carmeninthewild.reismee.nl

There we go again!

Het is weer zo ver... De 8,5 week in Nederland zijn voorbij gevlogen!
Ik heb gelukkig veel mensen kunnen zien en een enorm leuke tijd gehad binnen de organisatie waar ik deze twee maanden kon werken.
Maar ik wist al dat het allemaal tijdelijk zou zijn... Dus heb ik weer opnieuw afscheid van iedereen genomen, gelukkig dit keer wel met hier en daar een knuffel, nu is tijd voor een nieuw avontuur!

Morgen vlieg ik richting Montenegro. Vanuit Schiphol, dus het is even afwachten hoe een grote chaos ik daar aan ga treffen.
Komende week ga ik 5 dagen lang de Balkan Trail lopen (www.thebalkantrail.com), waarna ik zelfstandig verder ga reizen. De precieze plannen heb ik bewust nog niet gemaakt, maar ik ga in ieder geval met mijn backpack door Montenegro, Albanië en het vasteland van Griekenland rondtrekken.

Ook is gelukkig de goedkeuring voor mijn Working Holiday Visa in Australië binnen, waar ik 19 november naartoe zal vliegen. Dan kan ik mijn lieve vriendin Emma opzoeken, die ik 3 jaar geleden op The Rhino Orphanage heb leren kennen. Tegen die tijd zal ook Sarah terug zijn in Australië, die ik dit jaar op The Rhino Orphanage leerde kennen. Verder zal ik ook Briony en Brendan opzoeken, die ik tijdens het vrijwilligerswerk in Namibië dit jaar heb ontmoet.
Ook voor Australië heb ik nog geen vaste plannen, behalve dat ik in Melbourne ga beginnen met het opzoeken van Emma. Daar zal ik kijken waar ik kan gaan werken en welke richtingen ik daarna op zal reizen.

Kortom: het avontuur staat weer om de hoek! Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte brengen met een verhaaltje en wat foto's.

Veel liefs,
Carmen

Reacties

Reacties

Werner

Veel reisplezier! Be careful.

Carola

Geniet weer van je avonturen.

Marjon

Enjoy and stay safe ?

Desiree

Wat geweldig weer geniet. Ervan!!!

Malou

Super tof Carmen!! Groot gelijk, lekker op avontuur.

karin Uijt de Willigen

Heel veel reisplezier

Cuneravdven@gmail.com

Lieve Carmen,
Wat een energie. Doe voorzichtig maar vooral ga genieten van cultuur, natuur en fijne ontmoetingen. Het zal je leven verrijken. Cunera

Maureen

Joehoeee, een nieuw avontuur! geniet :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!