carmeninthewild.reismee.nl

Aangekomen in Australië

Hoi allemaal, daar aan de andere kant van de wereld!

Ondertussen ben ik alweer ruim 3 weken ‘down under’ (in Australië), dus het is tijd voor een korte update.

Na een reis van ruim 40 uur kwam ik 3 weken geleden aan op Melbourne, waar mijn vriendin Emma me op het vliegveld op stond te wachten. Waar ik dacht in warme, zomerse temperaturen terecht te komen, had ik het mooi mis! Het was fris, er stond veel wind en er kwamen regelmatig regenbuitjes over. Maar dat mocht de pret niet drukken.

De eerste twee weken verbleef ik in het huis van Emma en haar twee huisgenoten Josh en Lachie. We hebben vanalles ondernomen: wat praktische zaken om aan het werk te mogen, op de fiets door Melbourne (inclusief een rondje door Albert Park, over het formule 1 circuit). Verder zijn we in een stadion naar de wedstrijd van de ‘socceroos’ tegen Argentinië gaan kijken, ondanks dat ik niet zo veel met voetbal heb was dat toch een hele belevenis. Ook ben ik naar een concert geweest van een van mijn favoriete artiesten en in het laatste weekend, toen het voor het eerst wat warmer was, zijn we naar een strand aan de ‘Great Ocean Road’ gegaan.

Vorige week vertrok ik met het openbaar vervoer richting Halls Gap, een klein plaatsje in het National Park ‘ The Grampians’. Hier ga ik de komende 3 maanden aan het werk op Halls Gap Lakeside, een glamping opgericht door een Nederlandse vrouw en haar Australische man. Het welkom was bizar: Rohan, de man, werd die week 50 en dat werd uitgebreid gevierd o.a. Met alle vrienden en familie die het hele weekend overkwamen naar de camping.
deze maanden woon ik in een huis dat ik deel met andere backpackers die hier werken, wat tot nu toe erg gezellig is. Ik ben de afgelopen week al een paar keer in de bergen gaan wandelen en het is hier echt prachtig!

Gisteren ben ik gestart met werken, wat met name uit schoonmaak werk bestaat. Volgens mij ga ik me hier de komende tijd wel vermaken!


veel liefs uit Australië,

Carmen


Reacties

Reacties

Mario

Ik ga weer genieten in een warme huiskamer van jouw verhalen en foto’s.
Veel plezier! Enne wie was die artiest eigenlijk? ?

Carmen Slot

Dat was Dean Lewis ? in 2019 voor het eerst van gehoord door Emma, op de Orphanage: en nu dus met Emma samen naar het concert!

cunera

Och Carmen wat ben je bevoorrecht om zoveel schoons mee te maken en de energie die je weer uitstraalt. Dank dat je dit wilt deen met ons.
Geniet van het vele wat je vreugde brengt en het ga je goed.
Lieve groet,
Cunera

Francis

Dag Carmen.

Geniet en werk !. Mooie combinatie en dat met leuke mensen om je heen ,Ik wens je alle goeds Lieve groet .?Francis

Roel

Hoi Carmen,

Wat een ervaringen weer. Top dat je daar zo heerlijk geniet.
Wat een geweldige foto's en een super mooie natuur.
Hier is het nu lekker koud. brrrr.
We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de Roparun 2023
Heb nog veel plezier daar en vooral genieten.
Maar dat is aan jou wel besteed haha :-)
Groetjes
Roel

Werner

Heel veel plezier en succes! En niet vergeten om af en toe een plaatje te schieten en te posten :-).

Groetjes Werner

MATHEA

dag lieve carmen van hier uit voor jouw ook mooie kerst dagen wel anders als
je hier gewend was denk aan je . geniet van al het mooie wat je tegen komt met
lieve groeten MATHEA

C.Buijsman

Wat een geweldige ervaringen doe je op!! Geniet ervan. Dank dat je ons laat meegenieten!
Ik wens je hele mooie Kerstdagen en een heel goede start van het Nieuwe Jaar.
Hartelijke groet van mij,
C. Buijsman.

Desiree

Wauw weer een hele nieuwe bestemming heel anders dan Afrika...
Een fijn 2023 !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!