carmeninthewild.reismee.nl

Hoofdstuk Halls Gap: uit

Hoi allemaal!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen.. 3 maanden in Halls Gap werkend bij Halls Gap Lakeside zitten erop en het is tijd voor een nieuw avontuur.

In de afgelopen weken is een groot deel van het team waarmee ik in december begon vertrokken (verder gaan reizen) en zijn er weer nieuwe mensen aangekomen. Waar februari, de maand na de drukke zomervakantie, normaal erg rustig is op de camping, hebben we nog nooit zoveel uren gewerkt.

Tijdens de vrije dagen die ik had, ben ik vooral de bergen in getrokken, want wat is de natuur toch mooi in de Grampians! Ik ga de prachtige uitzichten missen, gevuld met wildlife overal waar je komt.

Gisterenavond ben ik terug gereisd naar Melbourne, waar ik een paar nachten terug bij Emma in huis kan. Vandaag staat er een röntgenfoto op de planning die ik nodig heb voor de aanvraag van mijn visum voor Nieuw Zeeland voor volgend jaar.
En dan is het uitkijken naar komende zondag: dan komen mijn ouders langs voor 3 weken! Samen gaan we een roadtrip maken van Melbourne naar Sydney, met in het begin nog een tussenstop in jawel: Halls Gap. Veel om naar uit te kijken!


liefs vanuit Australië,

Carmen



Reacties

Reacties

Werner

Wat een avontuur. Heel veel plezier de komende weken. Laat de foto's en verhalen maar komen ?

Mathea

LIEVE CARMEN dank weer voor je mooie verslag hier alles goed denk vee l aan je ook wil ik je feliciteren met je verjaardag de dag en juiste datum weet ik niet meer zal de ouderdom wel zijn hier verder alles goed geniet in de weken dat je ouders bij je zijn veel lieve groeten uit TILBURG MATHEA.

Roel

Hoi Carmen, wat een geweldig avontuur weer. En is de natuur daar geweldig mooi. Top filmpje, daar kun je alleen maar van genieten!! Doe de groetjes aan Arie en Claudia, en maak er een paar toffe weken samen met ze van. X

Jorien

Super leuk weer wat te lezen! Heel veel plezier met jouw ouders!!
Liefs

Desiree

Carmen geniet er maar weer van, ook samen met je ouders !!!
Leuk verhaal weer ik had wel weer een vliegje willen zijn.

C. Buijsman

Dag Carmen, dank voor de geweldig mooie fotoserie! ! Zo te zien is werken en genieten van de prachtige natuur bij jou hetzelfde!!!
Wat een feest om zo te mogen genieten en dat met ons te kunnen delen. Dank daarvoor!
Ik wens je een hele fijne tijd samen met je ouders. Geniet ervan.
Hartelijke groet, C. Buijsman

May Versteynen

Bedankt voor het leuke verhaal, Carmen ! En geniet van je ouders die je op komen zoeken!

Cuneravdven@gmail.com

Och Carmen wat een geweldige avonturen heb je weer beleefd, schitterende foto's, een mooi inkijkje in je leven daar. Fantastisch dat je ouders 3 weken bij je komen. Geniet van hun aanwezigheid en dat zij een poos met je optrekken daar.
Al het goede en lieve groet,
Cunera

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!