carmeninthewild.reismee.nl

Roadtrip Melbourne naar Sydney

Wat vliegt de tijd! Zo kwamen mijn ouders 3 weken geleden aan op Melbourne, en zo zit ik weer alleen in de trein na zojuist in Sydney afscheid te hebben genomen na een fantastische roadtrip.

Gek hoe snel het alweer normaal voelde om elkaar te zien. We reden deze 3 weken in een enorm grote auto van Melbourne naar Sydney, met nog een extra loop door Halls Gap (waar ik net 3 maanden had gewerkt) en langs de bekende Great Ocean Road.

Drie weken met enorm veel afwisseling tussen de kust en de bergen en tussendoor wat cultuur in de steden. We hebben enorm veel moois mogen zien en meemaken zo samen, wat jullie in de aftermovie terug kunnen zien.

Afscheid nemen is nooit makkelijk, zo ook daarnet niet. Het niet weten wanneer je elkaar weer ziet geeft dan wel wat onzekerheid.

Maar wederom een fantastisch avontuur met mooie herinneringen die ze ons niet meer af nemen. Ook een bijzondere manier om mijn 30e verjaardag te vieren! Hopelijk genieten jullie een beetje mee via de foto’s en de aftermovie!

Terwijl mijn ouders nu op het vliegveld aangekomen zijn en aan hun lange terugreis gaan beginnen, ben ik onderweg naar een gezin in de Blue Mountains waar ik de komende dagen ga werken in ruil voor kost en inwoning, tot ik volgende week zaterdag naar Tasmanië vlieg om daar de meerdaagse Overland Track te gaan bewandelen. Daarna blijf ik nog 3 weken bij een gezin op Tasmanië, wederom werken in ruil voor kost en inwoning, om vervolgens half mei samen met Briony, een Australische vriendin die ik vorig jaar in Namibië heb leren kennen, een country Muster ga doen in de Snowy Mountains (5 dagen te paard vee drijven van de zomer weides naar de winter weides).

Fijn Pasen en geniet van de lente daar!

Reacties

Reacties

Werner

Wat heerlijk 3 weken een roadtrip. Tasmanië, met de week word ik jaloerser ?. Heel veel plezier, geniet ervan.

May Versteynen

Wat een mooie verhalen vertel je altijd ,Carmen! en wat een mooie foto's! Proficiat nog met je verjaardag! En veel succes met je volgende avonturen!

Cunera

Carmen wat een mooie ervaringen deel je weer met ons. Dank daarvoor, het afscheid nemen van je ouders zal inderdaad wel een traantje hebben gekost maar jou kennende pak je de draad weer op. Je bent een sterke vrouw.. Geniet van je trip.
Cunera

Jorien

Ah daar zijn de mooie foto’s! Super leuk!!!!
Geniet van Tasmanië!
Liefs

Casper

Mooie vooruitzichten Carmen!

C.Buijsman.

Wat ben jij toch een geluksvogel om zo te mogen genieten ,samen met je ouders.
De keerzijde is ook dat je weer afscheid van hen moest nemen. De herinneringen blijven!
Dank, dat je ons ook de kans geeft, om met je mee te gaan in die prachtige natuur.
Lieve groet, C. Buijsman.

Mario

Wederom een mooi verhaal en fijn ook dat jouw ouders en jou elkaar weer gezien hebben. Jij maakt wat mee zo. Prachtig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!