carmeninthewild.reismee.nl

Bruny Island & Country Muster



Hoi allemaal!

We zijn weer een paar weken verder en wat heb ik toch weer mooie dingen mee mogen maken..

Na de overland track op Tasmanië belandde ik op Bruny Island (onder Tasmanië) bij Ian, een 84-jarige man die daar op een prachtig stuk land woont. Hem heb ik geholpen met allerlei klusjes in en rondom het huis. Zijn vrouw is een paar maanden geleden opgenomen in het ziekenhuis en zelf is hij nog herstellende van een hartoperatie, dus jullie kunnen je wellicht voorstellen dat alle hulp welkom was. Ian is zelf altijd erg reislustig geweest dus we hadden genoeg gespreksstof!

Terwijl hij dagelijks met de Ferry op en neer ging om zijn vrouw te bezoeken, mocht ik zijn Landrover Defender gebruiken om het eiland verder te verkennen. Wat een prachtige, rustgevende omgeving. Dat ik genoten heb staat vast!

Vorige week vloog ik terug naar Melbourne, vanuit waar ik met Briony (een Australische vriendin die ik vorig jaar in Namibië heb leren kennen) naar de Snowy Mountains vertrok. Daar namen we deel aan een 5-daagse country Muster, waarin we het vee van de Higgins familie van de hogere velden in de bergen, naar beneden hebben gedreven voor de winter. Dit ging allemaal te paard, we hebben aardig wat uren in het zadel gemaakt! Maar wat een onvergetelijke ervaring. Authentiek, totaal niet commercieel. Enorm goed getrainde en welwillende paarden, prachtige natuur, veelal goed weer…. Geniet vooral van de aftermovie!




Reacties

Reacties

MATHEA

hallo carmen met veel plezier heb ik je verslag van je avonturen weer gelezen denk veel aan je
deze week zijn zr laetitia en zr adrienne verhuist naar een andere afdeling ze hadden beiden meer hulp nodig en maken het nu weer goed al was het wel heel moeilijk ga veel naar hun toe en maak het zelf goedlieve Carmen leef met je mee veel groeten MATHEA

Jorien

Klinkt weer heel goed en gaaf de foto’s!
Nog leuke ganganalyses kunnen doen tijdens het rijden haha? Benieuwd naar de volgende avonturen. Geniet ervan! ?

Cunera.vdven@gmail.com

Wat een avonturen en prachtige, indrin v ene verhalen mocht je weer beleven. Dank voor mooie foto's en dat je je ervaringen met ons deelt. Geniet van hetgeen je geboden wordt.Cunera

Roel

Jeetje wat heb je weer mooie avonturen meegemaakt, en vele geweldige gebieden bezocht. Mooie foto's gemaakt. Toppie. Blijf vooral genieten. Ben benieuwd naar de volgende foto's. Komend weekend de Roparun, ook voor ons en je pa weer een mooi avontuur.

Astrid

Tjeee wat mooi. Ik blijf je volgen. Prachtige verhalen. Blijf genieten.

C Buijsman

Dag Carmen, Wat heb jij toch een interessant en prachtig leven!
Dank dat je ons daarin laat meebeleven! Ik geniet er telkens weer van.
Lieve groet, C.buijsman.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!